Re: wiele serwerow wirtualnych na jednym IP.

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 02:09:15 MET DST

Dariusz Margas wrote:
> [...]
> Co do samego pomyslu - wydaje mi sie, ze najprosciej jest zrobic
> "virtualne komputery", czyli kazdy user ma wlasna kopie
> systemu, z wlasnymi daemonami, konfigami, przydzialem zasobow
> i adresem (adresami sieciowymi). Jak sie ktos bardzo uprze, to i
> bazy userow beda rozne.

Ale to nie jest kwestia baz userów. To jest kwestia tego, że każda
usługa wirtualna musi wymagać, aby przy jej inicjacji dostarczyć adres
serwera (a właściwie jakiegoś ogólnego "entity") którego dotyczy. Takie
możliwości daje np. SMTP, HTTP/1.1, ale jeśli chodzi o inne usługi to
już jest trudniej.

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND