Re: wiele serwerow wirtualnych na jednym IP.

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 20:53:15 MET DST

On 98.10.14 Daniel Podlejski pressed the following keys:

> : - konta POP3 (a wiec w kazdej domenie sa rozne konta o tej samej nazwie -
> : np. webmaster).
>
> Banalnie. Identyfikatorem usera jest np. webmaster_at_domena1.costam.pl
> w innej domenie webmaster_at_domen2.costam.pl
>
> Przemapowanie robi się na podstawie przemapowania z MTA
> (virtualusertable w sendmailu, fqdnaliases ze zmialera)

POP miszczu, nie SMTP. Znaczy wpisuje w popclienta user_at_host1 i czytam, za
drugim razem user_at_host2 i mam co innego, pomimo tego, że host1 jest CNAME
na host2.

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--