Re: Internet dla bezrobotnych bylo Re: Plany Optimusa

Autor: Michal Bulik (mitch_at_irc.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 10:31:41 MET DST

'bry

"Krzysztof Walczak" <krzysw_at_cpu-zeto.com.pl> wrote:

>NASK bym zaliczył do Państwowych monopoli ;)

To ja wiem, mnie chodzi o to czy zysk przynosi 8')

>Sporo to znaczy ile ? Skąd masz niby dane ile klientów ma dany provider ?

Z /etc/passwd. I nie niby a na pewno, chyba ze w /etc/passwd wpisuja
falszywe dane dla zmylki 8')

>To prawda, że TELEKOMPROMITACJA )) nie zawsze działa,
>ale zazwyczaj nie ma z nią problemów. A taki provider coż może

Widac ja mam pecha, ile razy proboje sie polaczyc w godzinach 18:00 -
22:00 mam kolosalne problemy, a to 20 razy pod rzad zajete, a to po
2-3 minutach zrywa polaczenie. Z moim ISP nie mam takich problemow, co
najwyzej maja zablokowany jeden modem co sie da sprytnie i szybko
obejsc. A jesli juz zdarzy sie im miec przerwe w lacznosci to za nia
przepaszaja w imieniu TPSA 8->

>biedny więcej zrobić oprócz postawienia paru swoich modemów. Łącze i tak
>musi mieć do POLPAKLU, no powiedzmy ci co lepsi mają też i do NASKU.

Glupie pytanie: i co?

>Za jaki abonament, tylko mail czy razem z www ?

Wszystko (e-mail, www, ppp, shell)

>A robiłem, moja firma nawet robiła coś takiego (niestety też nie zdradze
>szczegółów) i o umowe trzeba sie było "bić na pięści", bo układy, układziki itp. W sumie
>nie wiem, czy firma zarobiła 30 tys. zł. Biorąc pod uwagę ile zachodu to kosztowało i
>ile trzeba było dać łapówek mało sie to opłaciło.

Chodzilo mi o zarobek od strony ISP. Chyba az tak zle nie jest.

Michal