Re: Internet dla bezrobotnych bylo Re: Plany Optimusa

Autor: Michal Bulik (mitch_at_irc.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 08:06:51 MET DST

'bry

"Krzysztof Walczak" <krzysw_at_cpu-zeto.com.pl> wrote:

>Nie moge ujawnić.

A szkoda.

>To akurat wyczytałem chyba w Wybiórczej

15 %? A podali przy tym dane ktore mozna by bylo zweryfikowac? I kto
by im te dane podal? Myslisz ze firmy lubia sie chwalic swoimi
stratami gdy nie musza?

>I zdaje sie że większość z nich ma problemy. Jakiś czas tem słyszałem
>w radio, że największe firmy (tu padły nazwy) chyba Intenet technologies
>i jeszcze jakaś ponisły w zeszłym roku kilkudziesięcio milionowe straty.

Wiem o jednej ktora ma/miala klopoty, ale jak na razie funkcjonuje,
ale na tej podstawie nie wysuwal bym wnioskow ze zaledwie 15 % firm
(ISP) przynosi zyski. Btw, nie wiesz do ktorej grupy nalezy NASK? ;)

>To, że nie upadły można sobie różnie tłumaczyć, może mają dochody
>z innej działalności. Ale tak analizując sytuację to na czym tu niby
>da sie zarabiać:

>- na dostępie do I-netu - nie bo jest TPSA, na łączność satelitarną
>z pominieńciem tejże małokogo stać.

Patrzac po liczbie kont na serwerach 2 ISP jest calkiem sporo osob
korzystajacych z ich uslug. Nie wszyscy sa zachwyceni
(nie)mozliwosciami polaczenia sie z tpsa (np. ja).

>-strony www i konta e-mail, dla osób prywatnych nie - bo pełno

Nie? Jestem wyjatkiem w takim razie, place komercyjnemu dostawcy
internetu i mysle ze te 50 pln ktore wydaje miesiecznie na abonament
sa warte tego.

>ale tu konurencja jest duża i chętnych jest mało. Niewielu wierzy, i
>słusznie że Internet przyniesie im dodatkowe zyski.

Z tym sie zgodze.

>-zostają jedynie instalacje kompleksowego podłączenia do Interntu
>(serwer+łącze stałe+sieć lokalna)jakiejś dużej firmy, ale tu podobnie
>jak wyżej chętnych jest mało, a i nie tak dużo znowu można zarobić.

A robiles taka wycene? Jeszcze nie widzialem zeby sie ktos chwalil
zyskami/stratami przy tej dzialalnosci.

Michal

Ps. Sam nie wiem gdzie to powinno isc, wiec zostawiam jak jest.