Re: WP na billboardach

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 01:56:59 MET DST

In article <700li6$8ov$3_at_zeus.polsl.gliwice.pl>, "Bartek G. aka Golab" <golab_at_bigfoot.com> wrote:

>Michal Jaskolski napisał(a) w wiadomości:
><36256b6f.6323863_at_news.ceti.com.pl>...

>gustu
>Internet"
>

>No właśnie... To słowo klucz! Na taką formę reklamy jak zasotosowała
>WP można sobie pozwolić np. w stanach gdzie dostęp do internetu ma
>kilkadziesiąt procent ludności i Internet jest zjawiskiem na tyle
>powszechnym, że można użyć gry słów i skojarzeń a podany adres www
>wyjaśni odbiorcom o co chodzi w reklamie. Natomiast w Polsce chyba
>trzeba troszeczkę ostrożniej: nie wykrzyknikami po oczach tylko powoli
> [...]

No pewnie, bo do nich jest wlasnie skierowana. WP nie adresuje swoich reklam
do ludzi, ktorzy myszki w reku nie mieli, ale raczej do tych, ktorzy z
Internetu korzystaja 'surfujac' po WWW i piszac listy. Wbrew pozorom jest
bardzo wiele osob, ktorzy Internet maja i Netscape'a tez, a co to WP - nie
wiedza :)

To troche tak jak z Mach 3 - przeciez nie musza tworcy reklam wyjasniac
sposobu uzycia maszynek do golenia. Kto sie goli, wie o co chodzi, a kto sie
nie goli, nigdy nie kupi nowego rodzaju ostrz. Ergo - promocja Internetu jako
takiego powinni zajac sie providerzy. Co juz robia, choc straszliwie niemrawo
jakos (wbrew, jak tu wyczytalem, pompowaniu miliardow w siec).

Pozdrawiam,

--
msniezek_at_medianet.pl - | ------------------------------- Ależ to luksus!