Re: Potrzeba zablysnienia

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 08:46:09 MET DST

Artur Grzymala wrote:

> : ktory jak widac nie tylko lamie watki
> Poprosze o dowod na lamanie watkow i definicja watku.

Dobrze, wyjasnij mi wiec, dlaczego w polu References w postingu, na
ktory odpowiadam znajduje sie 1 posting, do ktorego moge przejsc,
natomast posting, na ktory ten z kolei jest odpowiedzia ma tam 2
postingi, wczesniejszy ma 1, jeszcze wczesniejszy 2? Watek to odpowiedzi
na pierwszy posting na dany temat wraz z tym postingiem, ktore moga byc
uszeregowane przez czytnik w, jak to ladnie i obrazowo okresliles,
drzewko.

Wskaz mi program do odczytu grup dyskusyjnych, freewareowy i
wieloplatformowy, ktory dziala na Windows 95 (no jak wieloplatformowy,
to dziala i tu, prawda), ktory mozna sciagnac z Internetu, zainstalowac
i zobaczyc "drzewko" tego watku w calosci, skoro jak twierdzisz jest to
wylacznie wina mojego Netscape.

> Czy w tamtym poscie nie pisales o zachowaniach Polakow w internecie?

Nie pisalem o zachowaniach Polakow w Internecie w szczegolnosci. Dlatego
wlasnie radzilem przeczytac dokladnie cytat. Cytat tylko ZACZYNA sie od
zachowan Polakow, dalej jednak uogolnia te zachowania na inne nacje.
Moja uwaga dotyczy rowniez wszystkich nacji, bo odnosi sie do
poprzedzajacego ja stwierdzenia, ktore jest prawdziwe dla wszystkich.

> Opisy moich osobistych doswiadczen z ta firma. To nie jest dowod.

Coz, wedlug mnie sprawic chcesz przez to wrazenie "bojownika z NASK".
Gdybym uslyszal do kogos innego: "Sluchaj NASK karze placic co rok za
domeny, wiesz pewnie ten Artur Grzymala bedzie mial teraz problemy
finansowe, on kupil tyle domen w .pl, wiesz i ta prawniczka tak na niego
naskoczyla..." to wiedzialbym, ze jestes skrzywdzony przez NASK i moze
bym ci wspolczul. Jezeli jednak sam publikujesz swoje zmagania z NASK z
komentarzami, robiac sie za korespondenta wojennego z wlasnej wojny, to
uwazam, ze jest to autokreacja wizerunku "bojownika z NASK".

> chamstwo

Gratulacje, poziom wlasciwy.

> Napisz o swojej ograniczonej wyobrazni do Piotr_at_Pol-Assistance.spzoo.pl
> lub abnet_at_abnet.spzoo.pl lub serwis_at_auto-bemowo.spzoo.pl.

Dziekuje, tej twojej domeny nie znalem, jak widze, skutecznie walczysz z
moja niewiedza. Wiesz, ja pisalem o sp.zoo.pl ty odpowiedziales mi
spzoo.pl, by wykazac, ze mam ograniczona wyobrazne na temat tej
pierwszej domeny. Mam na to taki cytat:
"Uderzaj znienacka. Jesli rozmawiacie o kotach, to mozesz na przyklad
stwierdzic: "nie chcesz pojac, ze psy to bardzo wierne stworzenia". Nie
szkodzi, ze slowo "pies" nie padlo nigdy dotad w dyskusji, takiego
uderzenia po prostu nie da sie odeprzec."
(http://winter.info.pl/wiadomosci/chwyty.html)
Ciesze sie, ze ta zasada sie sprawdza.

> Przepros za wszystkie brednie, ktore napisales.

Za brednie typu "niewiedza i chamstwo"? Nie wpadlo mi to do glowy, gdy
jak wskazalem ci material o polskich kanalach, to stwierdziles, ze
czytac go nie bedziesz, bo zawiera blad ortograficzny. Myslalem, ze to
tylko dowcip, kiepski, ale jednak dowcip.

Jaroslaw Zielinski

PS. Co do moich uwag na temat czasu: napisalem tak, poniewaz twoj
program ingeruje dziwacznie w tresc naglowkow, nie wyjasniles dlaczego
to robi, jak sie nazywa, gdzie mozna znalezc do niego dokumentacje. Wiec
podejrzewalem, ze oprocz ingerencji w watki robi to takze z datami, jak
sie okazuje pozniej, robi to rowniez z nadawcami. Dalsza dyskusja
wyjasnila mi, ze powod jest zapewne inny.