Re: Potrzeba zablysnienia

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 10:46:48 MET DST

: Dobrze, wyjasnij mi wiec, dlaczego w polu References
Wyjasnialem CI juz dwukrotnie do czego sluzy to pole. Prosilem o
dowod, a to co przysylasz nim nie jest.

: > Czy w tamtym poscie nie pisales o zachowaniach Polakow w internecie?
: Nie pisalem o zachowaniach Polakow w Internecie w szczegolnosci.
Czyli pisales.

: "Sluchaj NASK karze placic co rok za
: domeny, wiesz pewnie ten Artur Grzymala bedzie mial teraz problemy
: finansowe, on kupil tyle domen w .pl, wiesz i ta prawniczka tak na niego
: naskoczyla..."
Miales nie uzywac mojego nazwiska. Jeszcze nie przeprosiles za poprzednie
wybryki. Wracajac do NASK. Jezeli firma cos sprzedaje, to jestem jej
klientem i jezeli mam zyczenie omowic dotyczace mnie zmiany w formach
platnosci, to w normalnej firmie moge to zrobic. Niestety NASK nie jest
normalna firma, a Pani prawnik nalezaloby sie szkolenie z kultury
osobistej. Niestety daje sobie doskonale rade i o zadnych problemach
finansowych nie ma mowy, ale dopoki jestem klientem NASK i place
im pieniadze, maja byc cichutcy i grzeczniutcy. Maja mnie prosic o zgode
na zmiane warunkow platnosci o kradziezy domeny juz nie wspomne.
(wspomnialem)

: ze jest to autokreacja wizerunku
Jest to proba otworzenia oczu ludziom, ktorzy nie znaja firmy NASK,
firmy dla ktorej osoba wykupujaca niektore uslugi nie jest nawet
klientem (klientem w NASK jestes, gdy kupisz lacze lub utrzymanie
serwisow innych niz dns)

> : chamstwo
: Gratulacje, poziom wlasciwy.
Jak i okreslenie.

: Ciesze sie, ze ta zasada sie sprawdza.
Caly czas piszesz nie na temat, a gdy Cie probuje uswiadomic, zaczynasz
bredzic.

: Za brednie typu "niewiedza i chamstwo"?
Tak, dokladnie:
> : Ja natomiast nie szanuje ludzi, ktorych niewiedza i chamstwo pozwalaja
> : na obwinianie nieznanych im blizej osob. Zeby ulatwic Ci myslenie
> : niedokladny cytat z jednego z Twoich postow "Artur Grzymala jest
> : przyczyna niepoprawnego dzialania bramki news<->mail"

: jak sie nazywa, gdzie mozna znalezc do niego dokumentacje
Wyjasnilem, ale nie interesowaly Cie te wyjasnienia.

Nadal nie wiesz, co to jest dowod. Nie wiesz tez, co to jest watek.
Do niewiedzy i chamstwa dolaczyly jeszcze nieumiejetnosc przyznania
sie do bledu i brak odwagi cywilnej.

Przepros za bezpodstawne oskarzenia pod moim adresem.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala

ps. Jestes konsultantem informatycznym, powinienes wiedziec jak to
    dziala.