A propos Microsoftu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 17:32:59 MET DST

Trzy uwagi a propos goracej dyskusji o Microsofcie i Internecie, ktora tu
ostatnio rozgorzala:

1) I mnie, chociaz nie lubie Microsoftu, zdarzylo sie popelnic strone WWW nie
tyle moze "MSIE-only", co "best viewed with MSIE". Jak chcecie zobaczyc
dlaczego, to zajrzyjcie na http://www.wsp.krakow.pl/struktura.html (najlepiej
przy pomocy MSIE of coz ;-)). Ten DOM to naprawde nieglupia rzecz i szkoda ze
Netscape tak tego nie zaimplementowal... Probuje zrobic te strone tak, zeby
dzialala tez pod Netscapem, ale dynamiczny HTML Netscape'a wydaje mi sie
strasznie zagmatwany i niekonsekwentny w porownaniu z bardzo jednolitym i
jasnym modelem Microsoftu (naprawde!). Jednak nie we wszystkim mozna
Microsoftowi odmawiac zaslug...

2) A jak chcecie zobaczyc cos smiesznego a propos Microsoftu, to zajrzyjcie
pod http://www.wsp.krakow.pl/~raj/microsoft.jpg i
http://www.wsp.krakow.pl/~raj/bill.jpg ;-)

3) Zajrzyjcie tez pod
http://www.dziennik.krakow.pl/1998/DODATKI/Komputer/kompd1/kompd1.htm - to
jest artykul, ktory ukazal sie w dzisiejszym "Dzienniku Polskim". (UWAGA! URL
aktualny tylko dzisiaj! - ale niedlugo postaram sie to umiescic na swoim
serwerze) Mysle, ze on sie dobrze wpasowuje w te dyskusje.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl