Re: Produkt lepszej jakosci

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 13:57:23 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: A dla mnie produkt lepszej jakosci to przede wszystkim stabilniejszy i
: szybszy, a w nastepnej kolejnosci - pozbawiony zbytecznych bajerow, za to
: zawierajacy mozliwie szeroki repertuar rzeczywiscie uzytecznych funkcji;
: elastycznie konfigurowalny poprzez pliki konfiguracyjne o udokumentowanym
: formacie; uzywajacy udokumentowanych formatow plikow danych. "Tak
: przynajmniej ja rozumiem dobry program, takich staram sie uzywac i takie
: polecam innym." ;-)
I jeszcze: trzymający się standardów i efektywnie wykorzystujący
sprzęt.
: Zgadzam sie, ze licza sie takze dobre dokumentacje (z naciskiem na
: "dobre"), szybkie poprawki (z naciskiem na "szybkie") i sprawna pomoc
: techniczna (z naciskiem na "sprawna"), czyli cos, czego akurat
: pewna firma na M nie ma... ;-)
Amen.

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej