Re: (Fwd) Re: CD-ROMy i Internet

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 13:00:21 MET DST

On 98.10.06 Marek Baczek pressed the following keys:

> z tym, ze ostatni Technet to 29 CD-RoMow! MSDN - setka, albo wiecej w
> zaleznosci od wersji - jak to chcesz przepchac przez Internet? Samej
> dokumentacji pisanej mozna zebrac kilkanascie CD.
> Marny dostep do serwerow MS nie jest wina MS, tylko wina waskiego
> gardla jakim jest polaczenie Polski ze swiatem.

Ależ oczywiście, że jest to wina Microsoftu. Powiedz mi, jaki procent
budżetu firmy stanowiłby kompletny mirror www.microsoft.com ustawiony w
Polsce na szybkim łączu do TPNET i NASK? Podejrzewam, że byłoby to liczone
w setnych promila... I jak to jest z tym ,,rozwojem Internetu przez MS''?
Poza tym przy prędkości z jaką się dezaktualizują dane z MSDN i Technet,
powinno to być raczej dostępne w sieci z dobrą przeszukiwarką materiału,
żeby można było ściągnąć tylko to co potrzebujesz.

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--
--[Nie pożądaj żony bliźniego swego.]-----------------------(nadaremno)--