Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Wojtek Malek (wmalek_at_cst.tpsa.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 13:31:44 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Scisle rzecz biorac, piramida obudowania jest taka (patrzac od dolu):
>
> MCIS 2.0 (pewnie szkolenie miales z beta 2.0, 1.0 dziala juz troche)
> Site Server 3.0 / Site Server Commerce 3.0
> SQL Server 6.
> IIS 4.0 + ASP
> IE 4.0
> Windows NT 4.0

Moglbym sprawdzic dokladnie w dokumentacji jakie to sa pakiety, ale nie o to
chodzi

> MCIS nie jest specjalnie rewolucyjny technicznie. Jest natomiast silnie
> nastawiony zadaniowo, na prace z klientami, platne uslugi, wyszukiwanie,
> zamieszczanie reklam, publikacje - po napisaniu, zredagowaniu,
> zatwierdzaniu - informacji, uslugi dla spolecznosci typu pokoje
> pogawedek (a la IRC), rozmieszczanie informacji na rozproszonych
> serwerach. Podobnie pomyslany jest Site Server, stanowiacy istotna czesc
> MCIS.

Wlasnie z tym jest problem, ze wiekszosc tego w tym pakiecie jest a la cos
tam.Przypomniala mi sie druga ciekawostka, kolejna wersja miala umozliwic
instalacje na jednym komputerze.

> Wiekszosc funkcjonlnosci MCIS mozna zbudowac zapewne piszac wlasne
> skrypty, programy, uzywajac Linuxa, bezplatnej RDBMS, Apache, sendmaila
> i tak dalej, opierajac sie nawet na konceptach z MCIS. Tyle tylko, ze

konceptach z MCIS :)) Bardzo odkrywcze te koncepty :))

Wojtek Malek