Re: (Fwd) Re: CD-ROMy i Internet

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 12:21:20 MET DST

Marek Baczek wrote:

> i Microsoft
> z tym, ze ostatni Technet to 29 CD-RoMow!

Wiekszosc Technetu nie jest czesto zmieniana, najwiekszym modyfikacjom
podlega pierwszy dawniej, a teraz pierwszy i drugi dysk, gdzie sa
ksiazki, rozmaite dokumenty i Knowledge Base. Gdyby byl to w calosci
HTML (nie skompresowany HTML, jak w HTMLHelp) i mial mechanizmy
inteligentnego dostarczania tylko zmienionych informacji, odpowiednik
replikacji w bazach Lotus Notes, i programow, to mysle, ze mozna by sie
zmiescic w 100-300 MB miesiecznie. Zgoda, to duzo, ale chyba nie az tak
bardzo, jak ktos ma stale lacze nawet 64 kilo i ma na to miesiac,
prawda?

> MSDN - setka, albo wiecej w zaleznosci od wersji

Znow tak samo, zmienia sie realnie niewiele, pamietaj ze dostajesz rozne
wersje jezykowe i mam nadzieje, ze nie masz wielu klientow na Win 98
Traditional Chinese? Oczywiscie jest tu pewnie kilka GB miesiecznie, bo
to jednak software pelnokrwisty, a nie jakies tam Service Packs czy
narzedzia, jak w TechNecie.

> Win98 ma byc juz aktualizowany z Internetu

Juz jest, sprawdzalem. Netscape Communicator ma SmartUpdate, dziala to
troche topornie, ale dziala. IE jest instalowany z Internetu, co ma ten
plus dla dialupow, ze polaczenie moze sie rpzerwac i tracimy najwyzej
pare MB.

Jaroslaw Zielinski