Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 11:43:58 MET DST

Artur Grzymala wrote:

> : > I uwazasz, ze ogromne doswiadczenie w podsuwaniu kiepskich programow
> : > przez ms wystarcza, zeby zapraszac jego przzedstawiciela na obrady
> : > dotyczace kwestii prawnych polskigo internetu?
> : A. Nie uwazam tak.
> To po co ta dyskusja?

Dyskusja toczy sie o to, czy nalezy zapraszac przedstawiciela Microsoft
na obrady komisji dotyczace Internetu. Ja uwazam, ze tak, poniewaz
Microsoft jest zainteresowany tym, co sie dzieje w polskim Internecie.
Byc moze nalezy zaprosic rowniez przedstawicieli innych producentow,
integratorow, firm konsultingowych. Moze zaproponujecie, jakich,
bedziemy mogli z kolei zaproponowac to komisji - to spotkanie mialo byc
pierwszym z wielu. Czy wszyscy inni zaproszeni goscie tez powinni tam
byc, czy nie? Dlaczego nie ma SPUI, skoro jest PSI? Dlaczego nie ma
ludzi z Polskie Izby Informatyki, Telekomunikacji czy cos w tym stylu?

> : B2. Nie napisalem nic o "kiepskich programamch".
> Napisales w <36169AAB.14DF_at_winter.info.pl>:
> : Lepiej jest gdy z Internetu korzysta powiedzmy milion ludzi
> : uzywajac nawet gorszych programow.

Wiec dalej twierdze, ze nie napisalem nic o "kiepskich programach". Ja
nie uwazam na przyklad Internet Explorer 4.0 za gorszy od Netscape 4.5
czy 4.0. Sam uzywam jak widac Netscape 3.0, ale do pracy przy tworzeniu
stron - wszystkich wersji aktualnie czesto uzywanych.

> : C. O podsuwaniu mialem na mysli
> Nie wiem, co miales na mysli.

Bardzo mi przykro z tego powodu. Zauwazylem to, wiec wyjasnilem, ze to
co myslales, ze mam na mysli, nie jest tym, co mialem naprawde na mysli.

> ps. My tu gadu gadu, a tam nastepny monopolista lamie prawo:
> "DNS: utrzymanie domen (fwd)" <UOuR1.4045$1f.1000906_at_news.tpnet.pl>

A ile kosztuje zalozenie i roczne utrzymanie domeny w co.pl?

Jaroslaw Zielinski