Re: Lista gosci

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 22:41:15 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> OK, a nie zastanawia Cie, ze oprocz przedstawicieli providerow komercyjnych,
> Microsoftu, nic nie robiacych organizacji i PIIT nie znalazl sie nikt
> z IdS, POL-34 czy ktorejkolwiek z sieci miejskich ?
> oraz, ze zamiast fachowcow zaproszono raczej kadre kierownicza, ktora
> moze zna sie na zarzadzaniu, ale na Internecie juz niekoniecznie ?

Zastanawia mnie. Pokazuje to, ze parlamentarzysci tak naprawde nie
wiedza, jak wyglada polski Internet i co sie w nim dzieje. Nie dziwie
sie, bo nie istnieje jeden dokument albo jedno zrodlo, ktore by to im
moglo powiedziec. Jest to moim zdaniem wlasnie zadanie dla PSI, ktore
przez dzialalnosc informacyjna wobec wladz i srodkow przekazu mogloby
stac sie grupa nacisku i centrum informacyjnym zarazem, opracowujac na
przyklad dokumenty typu "Stan polskiego Internetu. Rok 1998", ktore
bylyby dobra lektura dla komisji sejmowych czy rzadu.

> Na pierwszy rzut oka widac, ze nie chodzi tu o uzyskanie kompetentnych
> opinii, tylko o reprezentacje grup interesow.

Ja mysle, ze zapraszaja po prostu tego, kto im sie kojarzy z Internetem.

Jaroslaw Zielinski