Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 22:32:07 MET DST

Pawel Sikora wrote:

> O zgrozo. CZy to z powodu zapatrzenia w LOTUS NOTES nie slyszales o
> MCISie?!!
> Podstawowy soft dla providerow inetu...

Slyszalem o programie Microsoft Commercial Internet System (MCIS,
obecnie w wersji 2.0), nawet ostatnio pisalem projekt z jego
wykorzystaniem. Jest to program/system dla bardzo duzych dostawcow uslug
internetowych, a scislej dostawcow uslug informacyjnych. Z tego co wiem,
to moze bedzie uzywany w Polsce.

Jaroslaw Zielinski