Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Wojtek Malek (wmalek_at_cst.tpsa.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 09:24:57 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Slyszalem o programie Microsoft Commercial Internet System (MCIS,
> obecnie w wersji 2.0), nawet ostatnio pisalem projekt z jego
> wykorzystaniem. Jest to program/system dla bardzo duzych dostawcow uslug
> internetowych, a scislej dostawcow uslug informacyjnych. Z tego co wiem,
> to moze bedzie uzywany w Polsce.

Mialem nieprzyjemnosc uczestniczyc w szkoleniu na temat tego produktu.
Uczciwie przyznaje, ze bylo to kilka miesiecy temu, ale wiekszosc koponentow
byla jeszcze we wczesnych wersjach beta, instrukcja instalacji
oprogramowania to opasly segregator, czesc nie chciala sie instalowac. Poza
tym kolejny raz M$ sprzedaje pod nowa nazwa stare produkty. MCIS to po
prostu IIS uzupelniony kilkoma pakietami. Najzabawniejsze jednak co
zapamietalem z tego szkolenia, to umozliwienie w kolejnej wersji kasowania
kont pocztowych (sic!), wedlug mnie rewelacja. I tak jest z wieloma
produktami M$, zaczynaja od zerowej funkcjonalnosci, a kazda nowa funkcja
(istniejaca w produktach konkurencji) jest promowana jako przelom, nowosc.

Wojtek Malek