Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 17:05:30 MET DST

Artur Grzymala wrote:

> Mam odmienna opinie, byc moze bledna. Microsoft NIE ZROBIL NICZEGO dla
> polskiego internetu. Wszystko co zrobil, ZROBIL DLA SIEBIE. Dla mnie
> dobrze prowadzona polityka marketingowa firmy nie jest warunkiem
> wystarczajacym do zapraszania jej na obrady dotyczace kwestii prawnych
> polskiego internetu.

Wlasnie dzieki tej polityce marketingowej i polityce produkcyjnej
Internet w Polsce moze sie rozwijac. Rowniez dzieki tej polityce bedzie
mozna z niego korzystac jako platformy handlu elektronicznego czy
wymiany dokumentow, gdy zostana zalatwione sprawy clearingu kart
kredytowych i podpisu elektronicznego. Byc moze dzieki tej polityce
bedzie mozna uzyskac dostep do platnych serwisow informacyjnych.

Ja akurat te sprawy uwazam za istotne dla rozwoju polskiego Internetu,
nie wspominajac juz o rozwoju oprogramowania do udostepniania, tworzenia
i zapoznawania sie z informacjami w Internecie i wymiany informacji.

> Dlatego tez, nalezy dolozyc wszelkich staran do wyprowadzenia Ministerstwa
> Lacznosci z bledu

Nic nie stoi na przeszkodzie, by pan to zrobil. Jak rozumiem, jest pan
przedstawicielem firmy swiadczacej uslugi internetowe. Wystarczy
podniesc sluchawke telefonu i zadzwonic do ministerstwa z wyjasnieniami
i propozycja wlasnych uslug na lepszym poziomie niz obecne.

Jaroslaw Zielinski