Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 20:41:53 MET DST

: Na przyklad do rozwoju jezyka HTML i
: jego jak najlepszego przedstawiania przez przegladarke, do czego wydaje
: sie dazyc Microsoft w MSIE 4.0.
Wydaje sie dazyc? Do czego dazy W3?

: Do uproszczenia korzystania z Internetu, by moglo stac sie to
: udzialem milionow ludzi, do czego wydaje sie dazyc Microsoft w Windows
: 95 i 98.
Wydaje sie dazyc?
Wedlug mnie jest to dazenie do monopolizcji rynku. Nie mam problemow z
korzystaniem z internetu, a uzywam jedynie darmowego oprogramowania.

: Poziom profesjonalizmu - to rowniez poziom dzialan marketingowych i
: zainteresowania lokalnym rynkiem, w czym sobie niezle radzi Microsoft.
Pamietasz, co twierdzilo AT&T, gdy dobral sie do nich urzad antymonopolowy?
Mowili, ze tylko oni sa w stanie zagwarantowac najlepsza jakosc i najnizsze
ceny. Teraz lokalna telefonia jest w rekach lokalnych operatorow, a cena
lokalnej rozmowy wynosi 0 (nic, null).

Pozdrawiam,
Artur Grzymala