Re: Konkrety: Niekompetencja NASK

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 27 Sep 1998 - 23:58:18 MET DST

Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> writes:

> : Pamietam kiedys takie cos www.altavista.com. Byla tam strona WWW
> : jakiejs firmy, ktora udawala serwis Digitala
> Napisales cos nie na temat. Rozmawialismy o domenach, a nie o sposobach
> wykorzystania serwisow www.

Jasne. Serwis www byl tylko jeden - altavista.digital.com.
Ten oraz inny - www.altavista.com - to tak jakby adres - domena podobno?

> Moze uwazasz, ze w jakims miejscu podszywam
> sie pod inna firme i zarabiam wykorzystujac jej zasoby? Jesli tak;
> adres.

W przypadku Zamoscia juz nie. O ile wiem, w przypadku innych miast
wciaz podszywasz sie pod nie.

Aaa, moze chodzi ci o roznice miasto - firma? To rzeczywiscie rozne
rzeczy.

> ps. Pamietam, kiedys swiat byl piekny, a ludzie nie rzucali bezpodstawnych
> oskarzen.

A takze nie kradli, nie pomawiali, nie wyludzali, i nie probowali zrobic
z klamstwa prawdy. Chociaz mam wrazenie, ze nie mozesz tego pamietac
- tacy zawsze byli i beda :-(

Kto to powiedzial, ze klamstwo powiedziane 1000 razy staje sie prawda?
Ciekawe po ilu razach sam autor zaczyna w nie wierzyc?

--
Krzysztof Halasa