Re: Swiatlowod !!!

Autor: madey_at_www.elektron.pk.edu.pl
Data: Wed 30 Sep 1998 - 13:32:36 MET DST

On 29 Sep 1998, Jaroslaw Rafa wrote:

> Logi z czym? Z probami wlamu, z udanym wlamem?
> Jezeli tak, to dla Tepsy wystarczy.
Powiedzmy ze z przygotowaniami do wlamu...
Mam takiego fajnego finger'a ktory wszystko loguje...
No i gosc fingerowal mase kont... (w tym kont ktorych nigy nie bylo np. -
dyrektor, itp.)
Wszystko zaraz po tym jak sie odgrazal na IRC'u...
W sumie nie jest to zaden dowod... sa jeszcze jakies proby niedanych
wejsc przez ssh i tyle :( (no jeszcze byl port scanning)

W sumie na goscia nie mamy nic :(
Na IRC'u pytalem sie i pierwszy raz o gosciu slysza... :(
Sa jedynie podejrzenia...

--
Madey
madey_at_dione.ids.pl