Re: Swiatlowod !!!

Autor: madey_at_www.elektron.pk.edu.pl
Data: Wed 30 Sep 1998 - 13:26:15 MET DST

On 29 Sep 1998, Jaroslaw Rafa wrote:

> Sprobuj abuse_at_tpnet.pl. Numeru telefonu raczej nie dostaniesz, ale goscia
> nastrasza. Mozesz tez przy okazji zlozyc skarge na policje.
> Na http://www.tpnet.pl/ sa gdzies szczegoly.
No tak, pierwsze co zrobilem... to napisalem na abuse_at_tpnet.pl
Oto odpowiedz na moj mail (mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi ze go
zacytuje) :
       "W tej sprawie radze skierowac sie na policje poniewaz my tylko
im mozemy udzielac informacji na temat naszych uzytkownikow. Moge tylko
dodac, ze adres 195.205.251.119 nalezy do puli dostepowych z numeru
0202122."

Dowiedzialem sie tylko tyle ze moge uzyskac dane poprzez policje :(
Czyli ten abuse_at_tpnet.pl to NIC NIE WARTY trik reklamowy TPSA
W sumie to autoresponder moze takie odpowiedzi generowac ;)
Czyli pozostaje mi policja...
Ale skad mam wiedziec czy na 100% to ta osoba ?
Ona jest tylko podejrzana...
Moze akurat zbieg okolicznosci ?
Nigdy nic nie wiadomo...

Pytanie za 100 punktow :
Czy policja ma e-mail ?

Nadal straszliwie zrozpaczony...

Madey

ps. Lacza nadal nie mam :( - Podobno ktos go spawa...
    Czy po takim spawaniu jakosc polaczenia bedzie gorsza ?