Re: Swiatlowod !!!

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawcz_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 28 Sep 1998 - 23:33:44 MET DST

>To swiatlowod mozna spawac ???

Niekiedy nawet trzeba :))

>Myslalem ze jest to troche inne rozwiazanie niz zwykly kabel...

>Juz wzieli sie za to prawdziwi spece - czyli CYFRONET.
>Znalezli miejsce w ktorym switalowod ZOSTAL PRZECIETY !!!
>(dokladnie w studzience)
>KTOS po prostu po CHAMSKU wzial i przecial swiatlowod !
>Na szczescie mamy podejrzanego.
>3 dni przed przeiceciem switalowodu jakis lebek odgrazaal sie na
IRC'u ze
> [...]
przyjety
>do liceum, i musial sie zemscic.
>Jako ze nie udalo mu sie wlamac na serwer to wymyslil cos bardziej
>destruktywnego... przecial swiatlowod.
>Mamy numer IP owego goscia (laczyl sie z tpsa) - zostawil o sobie
sporo
>sladow w logach.
>Zaraz po jego probach wlamu.. przecieto swiatlowod
>Wiec to chyba na pewno ON.
>Teraz pozostaje dowiedziec sie jaki to numer telefonu.
>Ale znajac nasza KOCHANA TeleKomunikacje sprawa o uzsyaknie nr.
telfonu
>lebka bedzie lezala z 3 tygodnie...
>A za ten czas lebek znajdzie sobie dobre alibi i po sprawie....
>Musimy uzyskac NATYCHMIASTOWO numer telefonu tego goscia.
>TYLKO JAK ????
>Moze ktos nam doradzi ?
>
>Do tego moze ktos nam powie co zrobic z tym fantem ??
>Dowody sa w postaci elektronicznej.... :(
>Jest 2 siwadkow - irc'ownikow ktorym grozil ten lebek.
>Czy da sie to jakos zalatwic na drodze prawa ?
>Czy moze pozostaje nastraszenie ?
>
>Zdenerwowany....
>
>Madey

Skomentuje to tylko tak. Zastosowano tu nowy sposob logiki - logike
naciagana. Jak dla mnie, to takie tlumaczenie nadaje sie dla szefa. A
prawda jest taka.
1. Jest szansa, ze gosci wie co to swiatlowod. Ale duzo mniejsza, ze
wiedzial ktory to kabel. Jesli nie przecieto wszystkich to nie wierze,
ze zrobil to 15-to latek. No i ciekawe skad wiedzial, gdzie jest
studzienka ze swiatlowodem.
2. To ze ktos opluwal kogos na ircu to raczej nic niezwyklego.
3. Logow TPSy nie dostaniesz. Chyba, ze przedstawisz dowody
przestepstwa.
4. To ze dzieciak wymadrzal sie na IRCu nie jest dowodem, ze przecial
swiatlowod.

Jednym slowem nawet jesli sie nie mylisz, to nic nie wskurasz :((
   Tomasz Krawczyk
tkrawczyk_at_writeme.com
    UIN - 1905051