Re: Swiatlowod !!!

Autor: madey_at_www.elektron.pk.edu.pl
Data: Tue 29 Sep 1998 - 00:07:09 MET DST

> Skomentuje to tylko tak. Zastosowano tu nowy sposob logiki - logike
> naciagana. Jak dla mnie, to takie tlumaczenie nadaje sie dla szefa. A
> prawda jest taka.
Zgadza sie.
Ale IRC mamy juz dluugo i nikt nam jeszcze nie grozil!
Do tego gosc probowal wyciagac od naiwnych userow hasla... i prowbowal sie
wlamac na serwer.
Mozliwe ze to bylo OLBRZYMI zbieg okolicznosci i akurat po tym grozeniu i
probach wlamu - 2 dni minelo i swiatlowod przeciety....

> 1. Jest szansa, ze gosci wie co to swiatlowod. Ale duzo mniejsza, ze
> wiedzial ktory to kabel. Jesli nie przecieto wszystkich to nie wierze,
> ze zrobil to 15-to latek. No i ciekawe skad wiedzial, gdzie jest
> studzienka ze swiatlowodem.
Problem w tym ze swiatlowod w penwym momencie w szkole jest "na zewnatrz"
- kazdy go sobie moze ogladac :(
Otoz jest w pomaranczowej rurce i wyroznia sie :(
Wystarczy przejsc sie po szkole i zauwazysz jak wyglada swiatlowod(choc
nie jest podpisany :)
Pozniej nie mialby problemu z odroznieniem tego kabla od np.
telefonicznego.

> 2. To ze ktos opluwal kogos na ircu to raczej nic niezwyklego.
Nie tylko opluwal(i to kilka osob - wszytskie z domeny liceum) ale i
probowal fingerowac nazwiska nauczycieli i kilku uczniow.(wszytsko jest w
logach)
> 3. Logow TPSy nie dostaniesz. Chyba, ze przedstawisz dowody
> przestepstwa.
Wlasnie - jakie dowody ?
Mam tylko logi i kilku swiadkow rozroby na IRC'u...

> 4. To ze dzieciak wymadrzal sie na IRCu nie jest dowodem, ze przecial
> swiatlowod.
jest zawsze szansa ze jest to OLBRZYMI zbieg okolicznosci, ale ja w takie
"zbiegi okolicznosci" nie wierze...

> Jednym slowem nawet jesli sie nie mylisz, to nic nie wskurasz :((

A propo : komu moglo zalezec na odlaczeniu od inetu liceum
ogolnoksztalacacego ?????
Ten gosc mial motywacje - nie przyjeli go z odwolania.
A czy jakiemus tam profesjonaliscie wadzila szkola ?
Kto by go najal ?(moze ten malolat ?)

jest wiele pytan i niejasnosci - ale ja stawiam na tego gowniarza...

Nadal zrozpaczony...

Madey
madey_at_dione.ids.pl