Re: (offtopic) Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sun 27 Sep 1998 - 20:50:34 MET DST

: [Jeśli już offtopic, to na caţego...]
Dobrze :-)

: > : Czy ?eby oddychn+-ae z ulg+-, musze wdawaae sie w te ca^3+- awanture?
: > Jezeli oddychasz z ulga w jakims watku i nie na jego temat, to "wdajesz
: > sie w awanture". Wystarczylo w tytule dodac napisac offtopic.
: Przepraszam, tu mój bţąd.
Oznaczamy powyzszy cytat, w ktorym przyznales sie do bledu cyferka 1.

: > : A po drugie od kiedy to na polip pisze sie tylko i wy^3+-cznie posty
: > : zwi+-zane z dyskusj+- z Tob+-?
: > Na polipie jest wiele watkow. Twoj post byl odpowiedzia na moje
: > stwierdzenie. Oczywiscie nie mam racji. :))))
: Oczywiście nie masz :-) Odpowiedziaţem na Twój post, ponieważ Ty
: rozpocząţeś caţe to zamieszanie. To chyba logiczne.
Przeczytaj ta wymaine zdan jeszcze raz. Pytales, czy na polipa pisze sie
tylko w zwiazku ze mna. Odpowiedzialem, ze na polipie jest wiele watkow oraz,
ze Twoj post byl odpowiedzia na moje stwierdzenie. Podkresl zdanie, w ktorym
nie mialem racji. Co do zamieszania, o ktore Ci chodzi?

: Nie pozwalasz mi pisać na newsy!
Zacytuj moj zakaz.

: Bo nie napisaţem ani jednego sţówka w danej dyskusji..
Napisales. Sam sie przeznales w 1, ze byl to Twoj blad. Jezeli stluczesz
szybe i przeprosisz, to szyba nadal jest stluczona.

: Coś tu jest chore :-)
Raczej pokretne; logika.

: > : Z mojej strony EOT.
: > Uwielbiam takie stwierdzenia.
: Hmm, jak widzisz to byţa tylko pogróżka ;->
Jak w wiekszosci wypadkow, to miedzy innymi dlatego uwielbiam te trzy
literki.

: Jak się patrzy autocenzura..
Raczej sposob na wprowadzenie balaganu do dyskusji i bezkarne oczernianie
dyskutantow bez zapoznania sie z ich odpowiedzia.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala