Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sun 27 Sep 1998 - 21:35:36 MET DST

: Dalej uważam, że nie jest Ci wiadoma różnica między "strony serwisu
: Alias" a "aliasowane strony".
Tu nie chodzi o ta roznice, ale o to, ze napisales cos zupelnie innego,
ale Twoj brak honoru nie pozwala Ci sie do tego przyznac.
Pod adresem www.linux.z.pl, ktory jest aliasem, znajduja sie
"Strony serwisu Alias" zawierajace reklame microsoft windows.
Czy www.linux.z.pl jest "aliasowana strona"? Jesli tak, to nie ma roznicy.
Oczywiscie tak, co udowodnilem wczesniej. Niestety jedyna proba zaprzeczenia
mojemu dowodowi bylo Twoje stwierdzenie "Koniec dyskusji".

Dowod znajdziesz w <tuoP1.5215$36.1202293_at_news.tpnet.pl>

: Koniec dyskusji.
Bezapelacyjny. Dowiedzialem sie juz wszystkiego, co chcialem wiedziec.
Dalsza dyskusja wymagalaby gruntownej reformy systemu szkolnictwa
i podrozy w czasie.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala

ps. Znajomy sprzedal mi fajny tekst:
    Sa dwie mozliwosc. Albo ja jestem idiota, albo to ta druga mozliwosc.