Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_tg.com.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 15:09:20 MET DST

On 22 Sep 1998, Andrzej Bort wrote:

> Chyba ktoś tu nie zna języka polskiego:
> 1. tam jest napisane, że "nie istnieje". Jakby nie istniała takowa domena,
> to nie możnaby się połączyć, Am I right?

No chyba nie do końca mogę się z tym zgodzić:

# host www.wwweeerttt.saw.co.pl
www.wwweeerttt.saw.co.pl CNAME sol.co.pl
sol.co.pl A 195.205.157.2
# host www.wwweeerttt.hghghgh.co.pl
www.wwweeerttt.hghghgh.co.pl CNAME sol.co.pl
sol.co.pl A 195.205.157.2
# host www.uyuyuyuy.hghghgh.co.pl
www.uyuyuyuy.hghghgh.co.pl CNAME sol.co.pl
sol.co.pl A 195.205.157.2
# host uuuuu.uyuyuyuy.hghghgh.co.pl
uuuuu.uyuyuyuy.hghghgh.co.pl CNAME sol.co.pl
sol.co.pl A 195.205.157.2

Kapujesz?

        Jacek