Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 13:12:15 MET DST

Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:
> : Też jestem szczerze rozbawiony... Waszą stroną wuwu.
> : <BODY>
> : ten adres nie istnieje...
> : </BODY>
> Dlaczego? Domena co.pl jest administrowana przez nas domena firmowa,
> w ktorej domena www nie zostala zarejestrowana dla zadnego klienta,
> o czym swiadczy tekst, ktory znalazles.

Chyba ktoś tu nie zna języka polskiego:
1. tam jest napisane, że "nie istnieje". Jakby nie istniała takowa domena,
   to nie możnaby się połączyć, Am I right?
2. tam jest napisane, że "nie istnieje", a nie, że "nie została
   zarejestrowana (dla klienta)". A tak w ogóle, to została zarejestrowana
   (przez NASK). Gdyby tak nie było, to patrz pkt. 1.
3. HTML nie jest zgodny z normami.

> ps. Dla osob o slabszych nerwach:
> Ze stwierdzenia "nie zostala zarejestrowana" nie wynika, ze mozna
> ja zarejestrowac.

Nie było stwierdzenia "nie została zarejestrowana". Było za to
stwierdzenie, że "ten adres nie istnieje". Dla mnie jest to zdecydowanie
coś innego. Ale ja się języka polskiego zaczynałem uczyć jeszcze w czasach
komuny, a teraz mamy "kapytalyzm". Pray okazji: punkt 2, powyżej.

P.S.
4. Jestem głupi wredy, wstrętny, mam wszy na pępku i czepiam się
5. Chyba sobie to powyższe zdanie wstawię do sig'a.
6. A p. Arturowi Grzymale radzę sięgnąć po definicję słowa "istnieć"
   (wystarczy do własnej głowy, nie trzeba koniecznie sięgać do słownika).

--
-- Andrzej Bort  Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Polska
-- e-mail:   bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl     Office phone: (+48-32) 37-15-69