Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: Jan Rychter (jwr_at_rgstudio.com.pl)
Data: Mon 21 Sep 1998 - 14:26:48 MET DST

 Artur> Kiedys juz napisalem, ze nie mam zamiaru zarabiac na
 Artur> domenach. Struktura projektu gwarantuje sukcesywne obnizanie
 Artur> oplat za domeny. Interesuje mnie jedynie wplywy pokrywajace
 Artur> oplaty dla NASK, a nie zysk. Napisalem tez, ze gdy NASK nie
 Artur> wprowadzi oplat rocznych za domeny, bede mogl, po wyrownaniu
 Artur> strat, zaczac myslec o rozdawaniu domen. Obawiam sie, ze w
 Artur> chwili obecnej rejestracja domeny w CO jest duzo tansza niz w
 Artur> NASK.

Jeśli chcesz wszystkich przekonać, że tak naprawdę odwalasz kawał dobrej
charytatywnej roboty dla polskiego Internetu, to wyraźnie Ci nie idzie.

Nie mam nic przeciwko komercji, rynkowi i handlowi -- ale mam wrażenie,
że po pierwsze próbujesz handlować tym czym akurat handlować się nie
powinno (nazwami domen nie związanymi z Twoją działalnością), a po
drugie rozpaczliwie usiłujesz to kamuflować pod płaszczykiem
działalności społecznej. Efekt jest marny -- sprawa wygląda ślisko i
nikomu się nie podoba.

Moja propozycja: jest wiele mniej kontrowersyjnych rzeczy na których
można zarobić (i to znacznie lepiej). Daj sobie spokój z próbami
zmonopolizowania DNS i przejęcia atrakcyjnych (?) nazw domen i zajmij
się czymś pożyteczniejszym.

--J.