Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Mon 21 Sep 1998 - 14:41:33 MET DST

: Jeśli chcesz wszystkich przekonać, że tak naprawdę odwalasz kawaţ dobrej
: charytatywnej roboty dla polskiego Internetu, to wyraźnie Ci nie idzie.
Na pewno komus cos nie idzie.

: Nie mam nic przeciwko komercji, rynkowi i handlowi -- ale mam wrażenie,
: że po pierwsze próbujesz handlować tym czym akurat handlować się nie
: powinno (nazwami domen nie związanymi z Twoją dziaţalnością)
Ale ja jestem okropny. Bardzo sie ciesze, NASK rozdaje domeny za darmo,
a ja czarny charakter probuje je sprzedawac. To, ze domeny za darmo w NASK
kosztuja trzy razy wiecej niz strasznie komercyjne, rejestrowane w Internic,
nie ma zadnego znaczenia.

: Moja propozycja: jest wiele mniej kontrowersyjnych rzeczy na których
: można zarobić (i to znacznie lepiej). Daj sobie spokój z próbami
: zmonopolizowania DNS i przejęcia atrakcyjnych (?) nazw domen i zajmij
: się czymś pożyteczniejszym.
DNS w Polsce jest zmonopolizowany przez NASK. Ja go demonopolizuje
probujac wprowadzic konkurencje. Chcialem dac wam mozliwosc wspolpracy
przy tworzeniu regulaminu, ale wyraznie mi nie idzie.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala

ps. Kocham Cie