Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: Steven Jurczyk (steve_at_home.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 09:54:23 MET DST

--- ciach ----
>Moja propozycja: jest wiele mniej kontrowersyjnych rzeczy na których
>można zarobić (i to znacznie lepiej). Daj sobie spokój z próbami
>zmonopolizowania DNS i przejęcia atrakcyjnych (?) nazw domen i zajmij
>się czymś pożyteczniejszym.

Daj se spokoj... Do Pana Grzymaly wogole nie dochodza podstawowe sprawy...
Wiele osob juz probowalo mniej lub bardziej delikatnie mu zasugerowac zeby
dal se spokoj - albo chcociaz przestal nekac ta grupe dyskusyjna... Jak dla
mnie najlepiej po prostu zeby wszyscy przestali odpowiadac na jego listy -
po kilku tygodniach chlopak zrezygnuje i wszyscy (moze poza nim) beda
szczesliwi ;-)))

Steve