Niekompetencja NASK

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 16:15:40 MET DST

: Nikt Ci nie broni rejestrowania firm, stron, serwisow i czego jeszcze
: sobie zyczysz (w granicach prawa) - ale w swojej/swoich domenach.
Niestety mylisz sie.
Wlasnie dostalem odpowiedz z NASK na moje pismo w sprawia poddomeny
www domeny zamosc.pl.

Cytuje:
"Byl Pan wowczas informowany, ze nazwy miast moga wystepowac jako
nazwy domen jedynie wtedy, gdy dysponentem takiej domeny bedzie
uprawniony urzad samorzadowy miasta, tzn. wojt, burmistrz, prezydent."
Podpisano prof. dr hab. Tomasz Hofmokl.

1. Dysponentem domeny zamosc.pl byl NASK
2. Znane mi bylo stanowisko firmy NASK, z ktorego wynikalo, ze
   domena zamosc.mail.x.pl nie ma prawa istniec w wypadku, gdy jej
   administratorem nie jest uprawniony urzad.

Kilkakrotnie probowalem wytlumaczyc Panu prof. dr hab. Tomaszowi Hofmoklowi,
co to jest domena internetowa, niestety bezskutecznie.

Uwazam, ze ponioslem straty w wyniku niekompetentnych dzialan dyrektora
firmy NASK, Pana prof. dr hab. Tomasza Hofmokla, ktory nie ma podstawowych
kwalifikacji do kierowania firma dysponujaca polska domena krajowa.

Porazony niekompetencja i bezkarnoscia urzednikow panstwowych,
Artur Grzymala