Re: 980914.1714 OPEN+CLOSE: wezel WARMAN-NASK-SWIAT

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Sep 1998 - 07:51:19 MET DST

Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> wrote:

>Cholera by Was wziela. Nie mozecie takich rzeczy planowac
>z jakims wyprzedzeniem ?

a co ich to obchodzi ? maja monopol, i czuja sie mocni. 0 (slownie ZERO)
odpowiedzialnosci. a to przez to, ze nie ma obnizenia oplat za uslugi,
w przypadku okresowego jej nie realizowania. tak postepuje chocby
drugi (a wlasciwie pierwszy) monopolista TPSA. zdaje sie ze NASK
jest lepszy od niego, lecz w negatywnym sensie. czyli pelne zakoczenie.

>Wlasnie dzisiaj robilismy probe generalna do koncertu internetowego
>Warszawskiej Jesieni, o czym NASK byl uprzednio informowany (ba, nawet mial
>podobno pomagac).

ha, ha, ha, ha....... jak zwykle na deklaracjach sie skonczylo.

>Oczywiscie dzieki rozwalonej lacznosci Akademii Muzycznej ze Skandynawia
>dzis wieczorem proba sie nie udala.

z tego co ja zauwazylem, zmianie ulegl numer IP bramki NASK na swiat.
wczesniej oczywiscie tez 0 (slownie ZERO) wiadomosci na ten temat.

btw. ciekaw jestem kiedy NASK usunie wszystkie domeny regionalne i
     funkcjonalne. W swietle sytuacji dot. Zamoscia, ma do tego prawo,
     bo przeciez pobiera oplaty za zalozenie domeny, nie zas za jej
     utrzymanie przez okres jednego roku, co jest w jakis dziwnie pokretny
     i niejednoznaczny sposob okreslone w ich pseudoregulaminie.

Pozdrawiam,