Re: www.zamosc.pl i NIC

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sat 12 Sep 1998 - 17:29:27 MET DST

Artur Grzymala wrote:

> Bardzo przepraszam, ale moim zdaniem, gdy ktos wypowiada sie na temat innej
> osoby w sposob stawiajacy ja w zlym swietle, nie majac do tego zadnych
> podstaw, to jego system wnioskowania przestal prawidlowo funkcjonowac
> i jest po prostu niegrzeczny.

To nalezy mu w grzeczny sposob odpowiedziec. Wiesz, tym sposobem wlasnie
robisz swojej firmie public relations. Nie trzeba chyba dodawac, ze nie
najlepsze.

> Czy nadale sadzisz, ze zaproponowanie uzywania darmowego konta osobie,
> ktorej posty zawieraja z zalozenia falszywe twierdzenia, jest niegrzeczne?

Tak. Przemysl jeszcze swoj (a przede wszystkim swojej firmy i projektow)
w grupach dyskusyjnych. Na razie jestes na spalonej pozycji, co chyba
juz zdazyles zauwazyc. I to nie dlatego, ze probujesz zarobic na
Internecie, ale ze wzgledu na sposob prowadzenia dyskusji.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Winter

PS. A teraz, piszac z hosta sol.co.pl jakims dziwacznym narzedziem
lamiacym watki jestes osoba prywatna czy czlowiekiem z Centrum
Oprogramowania?

PSS. Ciagle masz szanse zrobic dobry serwis miejski dla Zamoscia.