Re: www.zamosc.pl i NIC

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sat 12 Sep 1998 - 16:25:46 MET DST

: Wypowiedz, na ktora odpowiadalem byla niegrzeczna, zwlaszcza fragment o
: zakladaniu konta, szkoda, ze tego dalej nie zauwazyles.
Bardzo przepraszam, ale moim zdaniem, gdy ktos wypowiada sie na temat innej
osoby w sposob stawiajacy ja w zlym swietle, nie majac do tego zadnych
podstaw, to jego system wnioskowania przestal prawidlowo funkcjonowac
i jest po prostu niegrzeczny.

Oto wypowiedz, o ktora mi chodzi:

Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl>, Organization: ICM, Warszawa
napisal:
: artura malpki
: z zoo, ktory rezerwowal domene www.zamosc.pl w nadziei, ze pozniej
: uda mu sie ja odsprzedac z zyskiem.
Przeciez nie masz nawet podstaw do wyciagniecia takiego wniosku, a zostalo
to napisane w sposob, w jaki stwierdza sie fakt. Pisalem kilkakrotnie, ze
nie mam zamiaru sprzedawac zarejestrowanych w NASK domen. Chce stworzyc na
ich bazie branzowa strukture rejestracji oraz promocji zarejestrowanych
w ten sposob firm w odpowiednich serwisach branzowych, regionalnych i
miejskich. Chce, zeby cala struktura byla samofinansujaca. Chce pobierac
oplaty (nizsze niz NASK) za rejestracje poddomen. Chce pobierac oplaty
za reklame w serwisach. Chce umozliwic rejestracje domen poprzez siec
partnerow, ktorzy beda mieli na ta usluge 50% znizke.

Moim zdaniem stworzenie takiej struktury ma same zalety i zyskaja na
niej wszyscy uzytkownicy internetu:

1. Male firmy beda promowane w internecie. Gdy bedziesz chcial naprawic
   samochod, to zajrzysz albo do serwisu miejskiego, albo do branzowego,
   gdzie znajdziesz najblizszy warsztat, zobaczysz cene naprawy, po
   czym napiszesz maila, w ktorym zapytasz, kiedy mozesz przyjechac.
   Warsztat samochodowy zplaci za to grosze - informacje w serwisach
   beda umieszczane za darmo (pod warunkiem branzowej rejestracji).
2. Obnizy sie ruch w sieci, na czym skorzystaja wszyscy uzytkownicy.
   (moge udowodnic to twierdzenie, jezeli zechcecie prowadzic dalsza
   dyskusje)

: Nie wiem, czy to stwierdzenie dotyczace twojej osoby jest nieprawdziwe,
: bo nie wiem, jako kogo mam cie traktowac:
No to jeszcze raz cytuje Wojtka:
: artura malpki
: z zoo, ktory rezerwowal domene www.zamosc.pl w nadziei, ze pozniej
: uda mu sie ja odsprzedac z zyskiem.
Wytlumacz mi, prosze, jakie w tym wypadku ma znaczenie sposob
traktowania mojej osoby?

: Raz jestes A raz B, zdecyduj sie. Ja nie odpowiadam na opinie na temat
: mojego pracodawcy przy pomocy adresu innego niz pracodawcy, a tego
Gdy pisze prywatnie - nie wypalniam pola Organization i nie podpisuje sie
nazwa firmy, nie wstawiam nazwy firmy w polu From. Gdy np. przeslalem
zarys struktury organizacyjnej na polipa napisalem
From: Centrum Oprogramowania,
Centrum Oprogramowania"

Czy nadale sadzisz, ze zaproponowanie uzywania darmowego konta osobie,
ktorej posty zawieraja z zalozenia falszywe twierdzenia, jest niegrzeczne?

Pozdrawiam,
Artur Grzymala