Re: www.zamosc.pl i NIC

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 20:15:19 MET DST

Artur Grzymala wrote:

> Dobrze, zacznijmy od tego. Napisz mi, prosze, w ktorym momencie Twoim
> zdaniem bylem niegrzeczny i dlaczego tak sadzisz. Czy reakcja na list,
> w ktorym zawarto nieprawdziwe stwierdzenie dotyczace mojej osoby jest
> wedlug Ciebie zachowaniem niegrzecznym?

Wypowiedz, na ktora odpowiadalaem byla niegrzeczna, zwlaszcza fragment o
zakladaniu konta, szkoda, ze tego dalej nie zauwazyles.

Nie wiem, czy to stwierdzenie dotyczace twojej osoby jest nieprawdziwe,
bo nie wiem, jako kogo mam cie traktowac:

A. Przedstawiciela czy szefa firmy CO.
B. Artura Grzymale, osobe prywatna.

Raz jestes A raz B, zdecyduj sie. Ja nie odpowiadam na opinie na temat
mojego pracodawcy przy pomocy adresu innego niz pracodawcy, a tego
wlasciwie nie moge robic, bo odbieralbym chleb moim Marketing
Services...

Na razie traktuje cie jako uzytkownika grupy dyskusyjnej i wlasnie
dyskusji dotyczyla moja uwaga.

> ICM

Firme?

Jaroslaw Zielinski