Re: www.zamosc.pl i NIC

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 18:50:22 MET DST

Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:

: Ma wtedy nastepujace wyjscia:

: 1. Zarejestrowac sie branzowo i wyrazic zgode na umieszczanie informacji
: o jego firmie/produkcie w odpowiednich serwisach.
: 2. Sprobowac zamiescic informacje o sobie w serwisie urzedu miejskiego
: (www.[nazwa miasta].um.gov.pl), do ktorego bedzie link.
: 3. Udowodnic niekomercyjnosc swoich przedsiewziec i poprosic o zamieszczenie
: odpowiedniej informacji.

A jak on nie chce się rejestrować branżowo? I jest jak najbardziej
komercyjny? I nie ma nic wspólnego z UM?
Tak, wiem - przecież nikt nie mówi, że musi być ujęty w treści
www.zamosc.pl. I z tym się zasadniczo zgadzam. To, z czym się
nie zgadzam, to fakt, że prywatna firma ma aż taką kontrolę
nad bardzo ogólną/szeroką domeną (pomijając już fakt, że
robienie z www.zamosc.pl domeny uważam za nieporozumienie),
zaś nad tą firmą nie ma kontroli żadnej - bo nikt tej firmie
nie udzielił praw do administrowania wspomnianą domeną, więc
nikt nie może jej mówić, jak ma to robić.

: 2. Nie uzywam nazwy firmy, tym bardziej nie swojej, gdy publicznie
: formuluje twierdzenia, ktorych prawdziwosci nie jestem lub nie moge
: byc pewien.

Wiesz, ja tam może jestem tak ogólnie cienki, ale o DNS'ie i zwyczajach
jego dotyczących troszkę wiem (takoż o Internecie w ogóle/Polsce),
i w wypowiedzi Wojsyla nie zauważyłem bzdur. Można prosić o konkrety?
Tylko żeby to były konkrety, a nie narzekania "ktoś mi nie pozwala
ustawiać Zamościa tak, jak mi się zamarzy".
Tak, wiem - NASK ewidentnie źle pograł i załatwił sprawę tak, jak
się nie powinno IMHO robić. Ale nie zmienia to faktu, że pewne
działania Twoje (i firmy, w/dla której pracujesz) są również
dalekie od bycia właściwymi i zgodnymi z zasadami/regułami/zwyczajami.

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -