Re: NASK mnie okradl, co robic?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 13:40:54 MET DST

"Robert Richard George 'reptile' Wal" <reptile_at_reptile.eu.org> wrote:

>To nie przejdzie. NASK jest agendą rządową i w skrajnym przypadku rząd
>zawsze może wydać sobie ustawę z mocą wsteczną, żeby postawić na swoim.
>Robiono tak w bardziej istotnych kwestiach, robiono tak w mniej istotnych,
>więc nie widzę powdu, dla którego nie miałoby się tak stać i w tej sprawie.

w takim wypadku pomoc moze chyba skarga do RIPE. rzad wtedy juz nie pomoze.
ale rzad zrobilby chyba dobre posuniecie, wymieniajac ekipe NASK'u na inna,
ktorej mozna powierzyc tak odpowiedzialna rzecz jak inet w Polsce.
ale to tylko marzenia......

ps: z tym perpetum mobile sama prawda. chyba czas na reakcje urzedu
    antymonopolowego. ja widze NASK w roli nadrzednego komitetu zarzadzajacego,
    cos jak rada radiofoni itd.... ktora jako taka nie robi programow
    telewizyjnych. nask powinien wystepowac wlasie w tej roli. bo bycie
    operatorem najwyrazniej mu nie sluzy.