Re: www.warszawa.pl...

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 18:37:17 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> To co piszesz jest *bardzo niebezpieczne* - przyznawanie jednej instytucji,
> ktokolwiek by to nie byl, prawa do tak arbitralnego decydowania, kto moze
> miec domene, a kto nie. IMHO raz przyznana domena nie moze byc cofnieta w
> innych przypadkach niz: [...]

Moze to i racja, ale wczesniej NASK nie powinien jej przyznac. Popelnil
blad i blad ten warto naprawic.

Jakos tak sie sklada, ze jestem warszawiakiem z racji urodzenia i
zamieszkania, wiec troche mnie obchodzi, kto powinien posiadac domene
warszawa.pl. I wedlug mnie nie powinna jest posiadac komercyjna firma,
natomiast nic nie stoi na przeszkodzie, by komercyjna firma robila w
niej dobry serwis informacyjny, tworzyla adresy typu syrenka_at_warszawa.pl
i tak dalej. Ale na razie jest dokladnie odwrotnie.

Wedlug mnie prawo do domeny warszawa.pl powinny miec wladze miejskie,
wladze samorzadowe. I to one powinny decydowac, co z ta domena zrobic,
korzystajac z dowolnie profesjonalnych i dowolnie drogich
uslug/konsultacji dowolnego dostawcy uslug internetowych (najlepiej
najlepszych).

Wiem, ze to czysta teoria i nie bede jej per analogiam rozszerzal na
domene polska.pl, ale coz...

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Winter