Re: GazWyb i Internet

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 07:30:39 MET DST

Wojciech Mazur wrote:

> sic! hmmm... to dlaczego go nie zrealizowano?

Poniewaz podobnie jak dzisiaj, kierownictwo Gazety nie wierzylo, ze na
Internecie mozna zarobic pieniadze lub chocby ma sens udostepnianie
publicznie informacji z Gazety - bo to przeciez odciaga czytelnikow z
papierowego wydania. A zrealizowane zostalo... mikroskopijnie, byl jeden
numer.

> o ile juz nie jest... ;-)pytanie tylko na ile priorytetowe dla AGORY SA jest
> tworzenie "profesjonalnego" serwisu w internecie?

Nie jest. Raczej OptimusNet i Chip. Priorytetowe - tez chyba za bardzo
nie jest, ale ostatnio - nie wiem.

> taka autopromocja zajmie powierzchnie reklamowa w gazecie zalozmy za jakies
> 50000 PLN

Dzis juz Gazeta Wyborcza reklamuje swoje wydanie w Internecie, Gazete o
Pracy i archiwum. Sek w tym, by reklamowac sensowne rzeczy.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Winter