Re: GazWyb i Internet

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Fri 04 Sep 1998 - 21:13:53 MET DST

In pl.listserv.polip Jaroslaw Rafa <raj_at_wsp.krakow.pl> wrote:
> Jakie sa wasze opinie na temat pomyslu Gazety Wyborczej udostepnienia w
> Internecie swojego archiwum *odplatnie*???
> (http://www.gazeta.pl/index_archiwum.html)
> Mnie osobiscie sie ten pomysl bardzo nie podoba. Nie spotkalem sie z
> czyms takim w zadnym swiatowym czasopismie majacym swoje wydanie
> Internetowe (a widzialem ich troche), zeby dostep do biezacego wydania
> byl za darmo, a do archiwum odplatnie.

Zawsze możesz zajrzeć na www.rzeczpospolita.pl
Zdaję się, że oni jednak nie mają archiwum.

P.S
Nie reklamuję ich - tylko skojarzyło mi się z wątkiem NASK mnie okradl i z
domeną rzeczpospolita.pl ;)))

--
                            _Lukasz Trabinski_
PGP key: finger lukasz_at_inx.pm.waw.pl  http://www.pm.waw.pl/~lukasz/ Irc:aero