Re: Znaki towarowe (Re: NASK mnie okradl, co robic?)

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_spray.atcom.net.pl)
Data: Thu 03 Sep 1998 - 12:04:31 MET DST

Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl) wrote:

: >No to zostaliscie w minionej epoce. Na szczescie mozecie sobie raczej
: >tylko powzdychac do czasow, kiedy za sprzedaz wlasnego telewizora na
: >warszawskiej "Skrze" zamykali.

[...]
: o ochronie danych osobowych oraz by pan Dariusz Margas łamał dane
: słowo.

<flame>
Mozesz sie odczepic? Jesli musisz pisac, to wez sobie zeszyt. A jak masz
cos do mnie, to adres znasz (nie musze sie ukrywac pod jakims *nospam*,
wiec wystarczy wcisnac "reply").
</flame>

Przez kilkadzesiat lat walczono ze spekulacja i wrogami ludu. Mozecie
kontynuowac. Zacznijcie od agencji reklamowych - podpisuja umowy z prasa,
a potem normalny czlowiek, ktoremu nalezy sie miejsce na ogloszenia nie
moze go umiescic, bo pasozyty wykupily i teraz chca zrobic na tym interes.
Trzeba tez rozkulaczyc tych, ktorzy np. kupili dzialki w Powsinie. Kilka
lat temu zaplacili jakies 5-10% ceny, jaka chca uzyskac dzisiaj. Oszusci,
bo i tak nigdy nie chcieli nic tam budowac. Trzeba im dzialki odebrac i
dac tym, ktorym sie slusznie naleza, dbajac przy tym o spoleczne dobro.

Jesli nie bedziecie mieli czasu na walke z kulactwem, tropienie
spekulantow, itp - jest jeszcze cos :)
Wystarczy pojsc do GPW i... wysadzic ich wszystkich w powietrze (moze
granat?). Przeciez tam sie uczy kombinatorstwa i hoduje spoleczny
margines!
Jeden ruch, a spoleczenstwo zdrowsze.....

Wezcie ze soba kolegow[1]

A wracajac do NASKu...

Przypomina mi to handel kotem. Sprzedajemy kota na targu, a kiedy juz
wroci do nas, idziemy sprzedac go ponownie. Tyle ze kot sam wraca
- nie trzeba go zabierac.

Polecam jako nowosc - golebie pocztowe (szybciej wracaja)

Pozdrawiam
D.M.