Re: Polityka a internet

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 16:56:45 MET DST

In pl.listserv.polip Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:

: : I niby prywatna firma daje "gwarancję stabilności usţugi" większą
: : niż UM? Daje też "gwarancję bezstronności i braku lansowania/popierania
: : wybranych firm/przedsięwzięć"? Excusez le mot: i CKJ?
: W przeciwienstwie do firmy panstwej, ktora jest NASK.

Arturze, mam pytanie. Całkiem poważne.
- Ty to wszystko piszesz całkiem serio?

: Ale wrocmy to tematu. Zostalem okradziony, zwrocilem sie do Panstwa
: o pomoc.

I dowiedziałeś się, że nie zostałeś "okradziony", a co najwyżej "oszukany".
Czego nie raczyłeś przyjąć do wiadomości - więc czemu się dziwisz, że
ludzie (zwłaszcza ci pamiętający "rewelacyjny projekt" firmy, w imieniu
której się wypowiadasz) nie traktują Cię poważnie?

: I ku mojemu zdziwieniu ogromny procent postow zawiera twierdzenia,
: ze to ja jestem beeee i ze bardzo mi tak dobrze. Ludzie, co sie
: z wami stalo?

Mamy dobrą pamięć i umiemy myśleć.

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -