Re: NASK mnie okradl, co robic? (wyjasnienia dla adm-c)

Autor: Piotr Jakubczak (cutspamhere.pj_at_zigzag.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 15:35:31 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote in message
35ed1800.0_at_kasjopeja.qdnet.pl...
>NASK moglby to zscedowac na kogos chetnego, jesli www.zamosc.pl bedzie
>sluzyl temu miastu w obiektywny sposob to prosze bardzo).
Oczywiscie i ja tylko w takim przypadku uznaje takie dzialanie za
uzasadnione.

>Sami zobaczcie:
>http://www.info.pl/
>http://www.com.pl/
>http://www.net.pl/
>http://www.pl/
Jest to chore! I nie pozostawalbym przy tym tylko zmienil na serwisy o
tematyce
scisle zwiazanej z dana domena, rowniez przy koniecznosci przeniesienia
wlasnosci domeny na inna firme i poniesienia pelnych konsekwencjami wobec
wlsciciela dotychczasowego.

>Wniosek: jezeli odebrano domene www.zamosc.pl, to mozna to samo zrobic
>z tymi powyzej - przynajmniej z tymi glownymi.
Nie mozna! Trzeba!!!

>Inaczej chyba
>szybciutko sprobuje zarejestrowac www.edu.pl i wtedy dopiero zacznie
>sie dyskusja! :)
Oj taaak! ;)

>I jeszcze jedno, nie powinno sie rejestrowac nazw "na zapas" lub do
>dalszej odsprzedazy.
Niestety nie on pierwszy i nie ostatni i dosc trudno chyba bedzie tego
uniknac :(((

Piotr