Re: NASK mnie okradl, co robic? (wyjasnienia dla adm-c)

Autor: Piotr Jakubczak (cutspamhere.pj_at_zigzag.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 15:11:47 MET DST

>W zasadzie masz racje. Tylko co powiesz na niedawny przypadek www.pl ???
Rownie naganny! A nawet jeszcze bardziej! :)

>Ale skoro sie
>powiedzialo "A" (czyli przyjelo taki regulamin), to trzeba powiedziec i
"B",
>czyli sie go konsekwentnie trzymac. I traktowac wszystkich rowno!!!
Owszem, chociaz widze dwa rozwiazania:
- konsekwentnie trzymac sie tego co jest
- naprawic wszystkie bledy ponoszac konsekwencje niedotrzymania niektorych
umow
Tak wiec po prostu powinni Arturowi zwrocic pieniadze i oraz pokryc
wszelkie uzasadnione straty jakie z tego tytulu poniosl czy moze poniesc.

>A tak w ogole, przez analogie do przypadku www.pl, to Artur powinien
zalozyc
>sobie firme o nazwie WWW, mieszczaca sie w Zamosciu, i wtedy moglby
>twierdzic, ze ma wszelkie prawa do nazwy www.zamosc.pl... ;-)
I to bedzie kolejny przypadek wykorzystania beznadziejnych bledow i brakow
w regulaminie NASK. Przyznam jednak, ze zakladajac sobie taka domene, sam
sobie czlowiek sciaga klopoty na glowe, bo chyba niemal kazdemu uzytkownik
sieci nazwa www kojarzy sie jednoznacznie i zdaje sobie sprawe, ze www.pl
czy
www.miasto.pl jako domena wlasciwie funkcjonowac nie powinno, a co za tym
idzie przy takich, a nie innych praktykach NASKu nie trudno spodziewac sie
wczesniej czy pozniej klopotow z taka domena :)

Piotr