Re: NASK mnie okradl, co robic?

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Tue 01 Sep 1998 - 10:23:41 MET DST

: nie w sensie prawnym. zreszta zastanow sie o co ci chodzy.
: czy o klotnie n/t. terminologii, czy popsucie (i slusznie tym razem)
: opinii NASK'owi.
Nie chodzi mi ani o terminologie, ani o psucie opinii NASK (opinii o
NASK kazdy nabiera wlasnej; z czasem). Chodzi mi jedynie o odzyskanie
domeny. Mam tych domen sporo, a w swietle ostatniego posuniecia NASK,
moge sie obawiac wszystkiego.

: tez uwazam, ze w tym przypadku nask musi oddac zaplate, za nierzetelnie
: swiadczona usluge.
Przykro mi, ale uwazam, ze cos takiego to najgorsza rzecz, jaka mozna
zrobic. Co by to bylo, gdyby kazdy uslugodawca mogl nie wywiazywac sie
ze swoich obowiazkow. Poza tym, domena ta jest czescia naszego projektu,
ktory kosztowal troche wiecej. Moze jeszcze jeden przyklad:
Przez wadliwy wspornik zawalil sie dom. Komisja zbadala i ustalila, ze
teoretycznie tytanowy, zostal zrobiony z olowiu. Wezwano producenta i
nakazano mu natychmiastowe wyplacenie rownowartosci wspornika matkom
ofiar.

Artur Grzymala