Re: rejestracja polaczen

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Mon 31 Aug 1998 - 19:37:51 MET DST

Wojtek Malek <wmalek_at_cst.tpsa.pl> wrote in message
35EAAE03.890A238_at_cst.tpsa.pl...

>jakies propozycje ?

Na poczatek jakbyscie zrezygnowali z tego ponizej:

font face="Verdana,Arial CE,Arial"

to moglbym poczytac z polskimi znaczkami, a tak to w ich miejscu mam
tylko jakies kwadraciki - wiem, ze wystarczy sobie doinstalowac lub
zdeinstalowac niektore czcionki, ale jednak.

Poza tym nie mam wiekszych uwag i dobrze sie stalo, ze wreszcie taka
strona sie u Was pojawila (pomijajac ten font face)

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl    http://www.qdnet.pl/~mgb/