Re: NASK mnie okradl, co robic?

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Mon 31 Aug 1998 - 19:29:39 MET DST

: Jest to tak dalece posunięte uproszczenie, że niespecjalnie może
: być podstawą do dyskusji.
Dobrze, to moze w ten sposob.

1. Wymyslilem sobie domene.
2. Sprawdzilem, czy jest wolna i czy jej rejestracje jest zgodna
   z regulaminem.
3. Wyslalem wniosek i formularz.
4. Zarejestrowano mi domene.
5. Oplacilem fakture.
6. Obecnie domena nie jest obslugiwana czyli nie istnieje.
7. Poniewaz nie mam czegos, za co zaplacilem, wiec uwazam, ze zostalem
   okradziony.

Czy to sa uproszczenia? Moim zdaniem, firma ktora sprzedala mi usluge,
a teraz nie chce sie z niej wywiazywac, zwyczajnie mnie okrada. I nie
uwazam, ze upraszczam sprawe. NASK jest takim samym dostarczycielem
uslug internetowych jak inni i ze swoich obowiazkow winien sie wywiazywac.
Jezeli chce robic komus prezenty z domen, to po pierwsze, powinien
najpierw powiadomic wszystkie firmy z zarejestrowanymi w danej domenie
poddomenami, ze z dniem X przekazuje administracje innemu dostarczycielowi
uslug internetowych, zas po drugie, wymoc na tymze gwarancje utrzymania
poddomen na niegorszych warunkach, po czym przeslac ta pisemna gwarancje
do wszystkich zainteresowanych stron.

Artur Grzymala

ps. Domena zamosc.pl jest domena publiczna. Wyslalem juz kilka maili do
    jej obecnych administratorow, jednak wszystkie zostaly bez odpowiedzi.
    Przez telefon; nikt nic nie wie, a Ci co cos wiedza sa nieustannie
    zajeci i nieobecni.