Re: Monitorowanie dzialanosci - ki diabel?

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Mon 31 Aug 1998 - 17:25:10 MET DST

Gwidon S. Naskrent na pl.listserv.polip napisał:
>#>btw. admin zastrzegl sobie monitorowanie dzialalnosci, a nie ingerencje
>#> w nia. gdyby co, napyta sobie biedy :)))))))
>
>Tylko ze niebezpiecznie pachnie mi to szpiclowaniem. Monitoruje i donosi
>komu trzeba, czy tak?
wystarczy ze czasem zerknie w wynik ps aux,
lub ma troche bardziej rozbudowane
reguly logowania w sendmailu... To tez mozna i trzeba uznac za monitorowanie.
A user musi byc swiadom ze nie jest ANONIMOWY.

>Czuje sie osaczony...
IMHO niepotrzebnie.

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/