Re: NASK mnie okradl, co robic?

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Mon 31 Aug 1998 - 16:00:45 MET DST

> za rejestracje. za czynnosc. za oddanie praw do uzywania nazwy..
> prawdopodobnie nask odda ci pieniadze. et voila.

Raczysz zartowac. Zalozmy, ze dostalem mieszkanie spoldzielcze,
wprowadzilem sie, ale w nastepnym miesiacu administracja spoldzielni
trafila w rece innej firmy. Nowy admnistrator budynku, pod moja
nieobecnosc, wymienil zamki w drzwiach. I teraz mi powie z usmiechem
na ustach: "Jestesmy firma, w ktorej zawsze na pierwszym miejscu jest
klient. Oto Panskie zamki."?

Artur Grzymala