Re: Sportster do V.90

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_tg.com.pl)
Data: Mon 24 Aug 1998 - 17:04:38 MET DST

On Fri, 21 Aug 1998, Zezero wrote:

> Może ktoś upgradeował modem US Robotics Sportster Flash do V.90 ?
> Mam z tym problem bo Update Wizard wykrywa mi mój modem, jako
> taki do którego nie ma driver'a na stronie usr
> ( http://www.usr.com/home/online/ ).

Ja upgrade'owałem. Pełen sukces. Tylko, że nie stosowałem żadnych (tfu)
wizardów. Sciągnąłem upgrade dla modemu z serial numberem jak na odwrocie
mojego modemu, rozpakowałem i zapuściłem. Potem zgodnie z instrukcją w
readme zrobiłem at&f1&w i już.

Skąd ty na litość boską wytrzasnąłeś jakieś wizardy ????!

        Jacek